dilluns, 14 de març del 2011

ACTIVITATS AMB TEXTOS NARRATIUS

ACTIVITATS AMB TEXTOS NARRATIUS



Sóc patoś. Es pensen que no ho sé? No s'equivoquin amb mi. Sé que sóc patós. No poc atractiu, ni poc afavorit però em considero molt bon noi, ni normalet tirant a patós, ni gens hàbil però té un no sé què, no. Sóc patós i punt. Desastrosa i horrorosament patós. S'han fixat bé en mi, observeu la meva poca habilitat, sóc patós. No seran els primers que ho faran, ja m'hi he acostumat. Comentin el meu fer, descriguin-me en veu alta, parlin de les seves mancances amb els seus amics, utilitzeu-me per fer veure que sou interessants i benplantats, ben parits i fotudets. Es pensen que sóc u n paranoic?
Això eś que encara no s'han fixat bé en el meu tarannà.


________________________________________________________________________________________________

Sóc lletja?Ho sé, però...No sé si sóc lletja lletja, o lletja.
Sóc bona noia, però dubto de les meves habilitats i de la meva bellesa. Tinc un no sé què que no em tranquil·litza. Feu el favor de fixar-se en algú que no sigui jo, si us plau. Sé que vostès no sereu els primers que ho podríeu fer, però us torno a demanar que no us fixeu en mi, em sento insegura de la meva poca o molta bellesa que tinc, no estic gens acostumada a aquest tipus de situacions, no m'hi feu acostumar, gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada