dimecres, 19 de gener del 2011

CARTA DE PRESENTACIÓ

Youssef el Majidi                                                                            
C/Rosari 3
17486 Castelló d'Empúries
Tel.:689267012
Correu electrònic:proposteslaborals@gmail.com
Castelló d'Empúries,14 de gener de 2011

Benvolgut/da:
En relació a l'oferta de treball que he trobat llegint el diari L'EMPORDÀ, el qual informa que manca d'algú que s'ocupi del manteniment de jardins, us envio aquesta documentació per oferir-me com a candidat a ocupar aquest treball.

Em dic Youssef el Majidi i tinc 17 anys. Fa un any vaig acabar els estudis secundaris obliagtoris obtenint el graduat corresponent i, actualment estic en un curs que tracten la naturalesa i els insectes, prioritàriament. De tota la vida he estat una persona molt interessada pel medi ambient, com a tal, el meu pare té un parell d'horts, on acostumo a anar-hi des de molt petit; l'estiu passat vaig estar treballant amb una empresa de manteniment de jardins i piscines, va ser amb un contracte temporal i a l'Alt Empordà. La meva labor consistia única i exclusivament en ajustar l'herba dels jardins(procurar que estigui tota a la mateixa mida i color) i netejar les piscines cada dos dies. Per tant, considero que tinc certa experiència en aquest àmbit.

Espero que la meva oferta sigui satisfactòria i convincent per tal que em concediu una entrevista i així, fer les primeres passes per poder entrar a treballar amb vosaltres, que seria un plaer.


     PD: Adjunto currículum

CURRÍCULUM DE YOUSSEF EL MAJIDI

Lloc de treball sol·licitat: Manteniment de jardins i altres

1.-DADES PERSONALS

Nom:Youssef el Majidi
Lloc i data de naixement:Figueres, 3 de gener de 1995
DNI: X1953248-L
Adreces:C/Rosari 3
             proposteslaborals@gmail.com
Telèfon:689267012

2.-FORMACIÓ
  • Graduat escoalr a l'instiut de Castelló d'Empúries
  • Curs de socorrista i primers auxilis a l'institut Joan Maragall.
  • Primer curs d'agricultura i adobs.
3.-EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

  • Manteniment d ejardins i piscines amb un contracte temporal, amb l'empresa ''Mantenimets aquaherbicis''.
  • Cura de plantes pròpies.
4.-DADES COMPLEMENTÀRIES

Idiomes: bon nivell oral ie scrit del català,castellà i anglès.
             bon nivell oral de l'àrab i del berber.

Carnet de conducció de moto.

5.-INFORMES

Podeua dreçar-vos al Sr.Enric Blanc al número de telèfon següent: 645678692, i així tenir alguna referència sobre el emu comportament en el treball.


 LES CINC PREGUNTES DETERMINANTS

1.-Per què has sol·licitat feina a la nostra emrpesa?

2.-Com t'has assabentat que tenim ofertes alborals?

3.-Quants contractes has tingut?

4.-Has treballat algun cop sense contracte?

5.-Quina és l'última empresa en la que has estat actiu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada